LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TERIMA KASIH KERANA SINGGAH2, JANGAN LUPE KLICK HEARTBEAT =)

Wednesday 10 August 2011

Tibe-tibe terminat pulak kat die :)



Semenjak dua menjak tige menjak ni rase suke lak kat KFCM hahahhahha..bukan Kentucky  fried chicken tu la! Bukan2..tetapi  KHAIRUL FAHMI CHE MAT  jgn marah ye  Elia,
muke jgn nk cine2 sangat :)



bibit2 perSukean aku kat die bermule mase tengok bola kat rumah, mase tu Malaysia lawan ape yek.. lupe lak, tapi tak pe mase tu aku punye la anti kat die, sebab da maen macam hampehhhh.. dah berape kali bola masok.   Hangin je rase bile goalkeeper  bertuka, pastu die lak masok, memang mintak kene maki je  hahhahah.. tapi lame2 bile Malayasia lawan Singapore aritu, mule2 memang la pikir.. lah! apesal la c rajagopal tu antar die?? adoiiii.. habis la Malaysia.. tapi.. tibe2 die telah menyerlahkan kemacoan die. hahahha.. ilang sume makian.. sakit ati..yq ade adalah admire.. <3 <3 <3


Abg minum air, sayang makan bege lalala


Stat dari tu mule la aku mempergunekan spy aku , En. Google untuk mencari infomasi berkenaan dengan mamat tu. En. Google kate umor die 22thon, orang kelantan. OH! Jodoh! aku 22 taon gak!  Tapi En. google telah mengecewakan aku , die bagi link ni Awek KFCM oh damn! dah ade awek. rupenye.. sedih2.. hancor atiku mengenang dikau, menjadi keping-keping, setelah kau pergi, tingalkan kasih sayang okeh2 dah2.. tetibe teringat kat adi fastlah! berbalik kepada topik tadi, memang aku jenis takkan kacau Hakmilik orang la kan. Im a good person la.. belek punye belek, upenye die dah BERTUNANG! Lagi down la aku.  Takpe2, dah takde jodoh, nak wat cmne (padehal die knl aku pon tak, taw aku wujud pon tak).  Disebab kan aku suke membace, aku ternampak la muke depan! PUTUS TUNANG pergh! Rezeki! Hahahha.. Kalau aku jadik Elia, memang aku frust gile.  Tapi yang aku tak paham nye kenape la ade orang busuk ati mengutuk mengejek c Elia tu.  Orang tu dah la tengah sedih. Korang nak menambahkan lagi kesedihan die lagi kenape.  Walaupun ade sedikit sinar kebahagiaan bile dapat tau yang die da putus tunang. Tapi umi aku cakap "jangan gembire dengan kesedihan orang lain, tak elok". Ape2 pun aku harap deorg ni berbahagia selalu.


Ye nek bedah. Ni nak bagi credit la ni


0 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...